Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 16:28:25 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/09154 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Soldina raudteejaam (Rööbastee nr 5 Soldina, Rööbastee nr 4 
Soldina, Rööbastee nr III Soldina, Rööbastee nr 2 Soldina, Rööbastee nr 1 
Soldina, Rööbastee nr 6 Soldina, Rööbastee nr 7 Soldina, Rööbastee nr 11 
Soldina) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet 
edastab Teile Narva-Jõesuu linnas Soldina külas Soldina raudteejaam 
kinnistul ümberehitatavate ja lammutatavate rööbasteede ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27071625>  (menetlus nr: 
442837), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (HANNA-LIIS 
HEINLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister